پست وبلاگ

ضعف تحصیلی دانش آموزان؛ ارمغان آموزش های غیرحضوری/ شبکه شاد کارآمد نیست

تبلیغات بنری

فاطمه شهرابی: با توجه به تعطیلات اخیر ، آموزش مجازی ممکن است برای دانش آموزان مؤثر نباشد ، زیرا آموزش فرضی در ایران از طریق یک شبکه شاد انجام می شود که معلمان می گویند بارگیری تصاویر و فیلم های آموزشی در شبکه شاد آسان نیست ، بنابراین یادگیری در دانش این کار را نمی کند خوب مراقب باشید تا به ضعف دانشگاهی آنها منجر شود.

ما در دوران کرونا یک آموزش چشمگیر و مجازی دیده ایم و در دو سال گذشته با این نکته روبرو شده ایم که برخی از دانشجویان بدون یادگیری مفاهیم اساسی به کلاس رفته اند.

در سالهای اخیر ، ما شاهد کاهش متوسط ​​مدرک دانشجویی برای دانش آموزان ، میانگین درجه درجه کلاس دوازدهم دانش آموزان کلاس دوازدهم در زمینه های ورزشی ، تخصص های تجربی 4.1 ، نظم و انضباط انسانی 4.1 و میانگین نظم و انضباط نظری بزرگسالان 0.5 هستیم.

ناصرین محمد باری ، معلم ورزش ، خبرنگار اجتماعی بورلا ، به تأثیر تعطیلات مدرسه و آموزش غیرمعمول در یادگیری دانش آموزان گفت: با توجه به تعطیلات دبیرستان به دلیل آلودگی هوا و آلودگی انرژی ، آموزش در حال حاضر تعطیلات است.

یک معلم دبیرستان گفت: ما در اواخر ماه دسامبر و اوایل ژانویه در تعطیلات بودیم و ترم دوم بعداً در سالهای گذشته آغاز شد و در حال حاضر یک ماه پس از ترم دوم است ، در واقع هر ترم یک تا دو جلسه از این طریق است. آموزش شخصی از طریق خوشبختی مؤثر نبود ، زیرا سرعت شاد در بارگیری فیلم ها و تصاویر کم است.

آموزش غیر ضروری باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان شده است

وی افزود: “وقتی من بعد از مرخصی و آموزش مجازی به عنوان معلم در ترم هستم ، می بینم که مفاهیم و محتوا که در آموزش مجازی تدریس می کردم دانش آموزان را یاد نمی گیرد ، و همچنین دانش آموزان ، به ویژه دانش آموزان دوازدهم در کلاس ، نسبت به یادگیری بی تفاوت است ، گویی که مطالعه دیگر برای آنها معنی ندارد.

معلم گفت که در دوره پس از کرونا ، دانش آموزان کمبود ضعف تحصیلی داشتند و حتی دو سال پیش ، ما مجبور شدیم برای یادگیری مطالب جدید به آنها مفاهیم اساسی را آموزش دهیم: این روند در حال حاضر نشان می دهد. ما به دلیل تعطیلات طولانی برنامه ریزی دقیق تری داشتیم ، اما آخرین تعطیلات اعلام شد و طرف دیگر در آموزش مجازی در شبکه کم سرعت ، کلاه ها را روی سر و والدین خود قرار دادیم. امسال بسته شد.

ضعف دانشگاهی دانش آموزان با آموزش غیر عرف / بی عدالتی آموزشی در مدارس / تولید عمومی خوشحال و غیر دولتی

معلم گفت: یکی از روشهای لازم برای جبران این توسعه نیافته ، تغییر در ارزیابی آموزشی است که تغییر در امتحانات به جای ژوئن در ماه ژوئیه است ، با توجه به اینکه آنها می دانند که ما در ماه دسامبر و آغاز تعطیلات می گیریم سپتامبر

برای آموزش خوب یک میلیون دلار توسط مدارس غیر دولتی پرداخت کنید

وی افزود: حتی یک درصد نیز ناکارآمد است ، به خصوص در مدارس دولتی که از آموزش مجازی راضی هستند ، اما مدارس غیر دولتی دارای امکانات بیشتری هستند یا کلاس های آنها را در سایر سیستم عامل هایی که مقامات مدرسه باید برای یک ماه از بخش شرکت کنند ، هزینه می کنند ، 2 میلیون ، بنابراین بی عدالتی به اوج خود به آموزش رسیده است.

نیاز به ادغام فرهنگ آموزش غیر مبتنی بر سیستم آموزش

محمد حسن ، عضو هیئت علمی در موسسه تحقیقاتی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی بددا گفت: “تجربه قبلی نشان می دهد که با توجه به شرایط فعلی زیرساخت های کشور ، برای آموزش غیر طبیعی مناسب نیست.” بشر

وی ادامه داد: “مگر اینکه فرهنگ آموزش غیر آموزشی در سیستم آموزشی ، آموزش غیر عرفانی را نمی توان در آموزش شخص و بیشتر در آموزش نقش مکمل تر جایگزین کرد.”

ضعف دانشگاهی دانش آموزان با آموزش غیر عرف / بی عدالتی آموزشی در مدارس / تولید عمومی خوشحال و غیر دولتی

حسنی گفت: در دوره تورونا ، آموزش غیر طبیعی جایگزین شد و از این توانایی استفاده شد. با توجه به زیرساخت های ضعیف و عدم وجود فرهنگ آموزش غیر مبتنی بر این ، هیچ کیفیتی در یادگیری شخص وجود نخواهد داشت. ما با این واقعیت روبرو شده ایم که در دوران کرونا که یادگیری غیر طبیعی در دوران کرونا ضعیف است.

یکی از اعضای تحقیقات وزارت آموزش و پرورش ، با اشاره به تعطیلات اخیر مدرسه ، گفت: در واقع ، آموزش غیر عاملی در حال حاضر در دانش آموزان و معلمان ، از یک طرف به یک فرهنگ خاص نیاز دارد و زیرساخت های خوبی وجود ندارد ، بنابراین کیفیت آموخته نشده است.

پایان پیام/

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری borna

دیدگاهتان را بنویسید